10PCS/Lot 1 m 2 m 4 m 5 m 6 m 8 m 300 MM 600 mm 1200 mm 1500mm 1800mm 2400mm AC85-265V t8 V obliko led cev

10PCS/Lot 1 m 2 m 4 m 5 m 6 m 8 m 300 MM 600 mm 1200 mm 1500mm 1800mm 2400mm AC85-265V t8 V obliko led cev

w133560

Novo

Na zalogi

€51.79
Količina

Oznake: Led cev 120 cm, t8 led kad, slepi kabel, led cevi, led cev fluorescentna, Led Točka, vodi vijak t8, polistiren cev led, led t8 cev, led cev.

1. Sprejemamo DEPOZITNI,Kreditne Kartice.

2. Plačilo mora biti zaključen v roku 3 dni.

3. Če imate kakršne koli težave, o vašem plačilu,se obrnite na nas ASAP.

1. Predmet bo dostavljeno v roku 2 dni po prejemu jasno plačilo.

2. Element, ki bo brezplačno poslana preko DHL ali Fedex, in tako naprej.Bomo glede na državo, da se same odločijo, kako logistike.

3. Naše cene ni vključno cilja carine.

4. Če ste na poti logistike, posebne zahteve, prosimo, povejte nam, v nasprotnem primeru bomo na podlagi dejanskega stanja, da se same odločijo, kako logistike.

5. Če vaša država je ruske Federacije ali Brazilijo, potem prosimo, izberite EMS ali Kitajska Poštne Logistike.(V DHL,Fedex,UPS,TNT express je ne more prispeli svojo državo) .Če se odločite, Kitajski poštne dostave, dobavni rok je približno 15-30 dan.

1. Element, ki je bil preverite s Q. C preden poda.

2. Če ste prejeli poškodovan element ali okvarjen element,se obrnite na nas za izmenjavo ali drugih procesnih metod.Smo lahko del nadomestila ali skupno nadomestilo.

3. Pred povračilo denarja,vljudno prosim poslati predmet, nazaj pa ruturn taksa na kupca.Hvala za razumevanje.

1. Vse trgovsko blago, ki smo prodali so v dobri kvaliteti in v skladu s strogimi pregled, preden jih odpremo.Bomo poskušali naše najboljše, da bi se izognili problemom kakovosti.

2. Obljubljamo, garancija za kakovost v enem letu in bomo popravili brezplačno.Vrača dostava je treba plača kupec.

3. Vaše zadovoljstvo naših izdelkov je jamstvo.Če ne boste zadovoljni z izdelkom, ga lahko vrnete blago za izmenjavo vendar vas prosimo, da komunicirajo z nami, preden se vrnete.V poštnine zaračuna se ne vrača in strank, bi morali biti odgovorni za vse stroške vrnitve in reshipping.Vse vrne prispevke, ki morajo biti v dobrem stanju.Morajo biti v skladu resalable stanju.Moški naredil napake, ni garancije, kot je zlomljena, opraskan in tako naprej.

1. Ko kupec plača ob nakupu, ali obstaja nobenih dodatnih stroškov blaga.

Odgovor: DA.Če vaše naročilo, znesek, ki je večji od 20 evrov, ko express podjetje v dobavo blaga, je lahko zaračuna izdelek uvozne tarife.

Zaradi različne carinske politike vsake države, zato uvozne tarife so tudi drugačne, posebne stroške, ki se obrnite na lokalne navade ali lokalni kurirska podjetja.Če ne morete sprejeti ta pristojbina, prosim, ne bi naročil, drugače vam bo povzročil škodo ali neprijetnosti.

2. Zakaj po uspešni plačilnih nalogov, ker revizijo ne posreduje samodejno zaprejo naročila.

Odgovor: Po uspešni kupci plačilo, www.apok.si bo pregledan plačilo naročila, običajno zaključi v roku 24 ur.Če revizijski je ne prenesejo, www.apok.si samodejno zapre, da, če še vedno želite, da bi se, prosimo, obrnite www.apok.si, potem boste morali zagotoviti nekatere podatke za plačilo, vendar ne skrbite, vaši podatki bi bilo ogroženo, ker ne vidimo nobenega od vaših informacij, in ne more narediti nobenih sprememb na da.samo www.apok.si lahko ogledate vse podatke.

3. Po tem, ko sem prejel blago, ampak blago, ki ima problem,kako to storiti?

Odgovor: Če jo je, ker je blago poškodovano med prevozom, se obrnite na lokalni express kurirske podpis potrditev, in nam pišite.Bomo zahtevo kurirja podjetje za nadomestilo.Če so problemom kakovosti blaga, prosimo, obrnite na nas, prepričani smo, da so vse težave je mogoče rešiti s pomočjo prijaznih pogajanja.Če ne komunicirajo z nami,neposredno predloži spora, v vrstnem redu, bomo opustijo vse garancije, in mi bo dal kupec potegnil v ne kreditne seznam blokiranih pošiljateljev.Vse ostale težave, se lahko obrnete na nas, bomo rešitev za vas.

4. Kaj je drugo vprašanje, ki mora bodite pozorni?

Odgovor: Nalogov v proizvodnje in dobave proces, imate kakšno vprašanje, vam bomo prenese E-POŠTE ali telefona, da vas obvestim, zato vas prosimo, preverite vašo E-Pošto ali se prepričajte, da se vaša telefonska številka ni pravilna.Ko blago prispe na vašo državo, nekatere države carinski potrebujejo kupci sodelujejo, da bi skupaj carinjenje blaga, zato prosimo, da je vaš telefon vklopite ali si ogledate E-Pošto,in proces je pravočasno, drugače bo blago vrnili, potem boste izgubo.

Nobena stranka pripomb v tem trenutku.

<